Garantie en service

Wij staan als professionele speciaalzaak volledig achter onze producten, onze service en de klant. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn met uw bestelling, neem direct contact met ons op. 

We kijken dan eerst of het probleem direct te verhelpen is, zo niet, dan sturen we u een e-mail met retour instructies. U kunt het defecte product dan aan de hand van die instructies naar ons retourzenden. Na ontvangst van het product kijken wij het na en repareren of vervangen het indien nodig.

Ervaring leert dat veel problemen ook op te lossen zijn door het veranderen van instellingen of door firmwareupdates. Daarom verzoeken wij u vriendelijk om eerst onze helpdesk te raadplegen, voordat u het product bestempelt als defect.

Op al onze producten geldt de wettelijke garantie. Mocht er bij een product aanvullende (fabrieks-) garantie aangeboden worden dan doet deze aanvullende garantie niets af aan de wettelijke garantie. Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kun je met een gegronde klacht bij ons terecht. Zie voor meer informatie: Klacht of defect buiten garantie.

Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. En dit wordt natuurlijk altijd nageleefd als aan de voorwaarden van de garantie is voldaan. 
Voordat u een artikel retour zendt is het gewenst  dat u in alle situaties contact met ons opneemt. Wij helpen u dan graag verder. Wij werken volgens de regels van de Thuiswinkel organistaties en bieden u de hoogst mogelijke service 

Verzendkosten voor voor de retourzending zijn voor uw rekening. De verzendkosten die wij maken om het artikel weer naar u terug te sturen worden door ons vergoed.

De garantie komt te vervallen wanneer:

- Er sprake is van schade door ongelukken of rampen, zoals brand, overstromingen, aardbevingen, bliksem, vandalisme of diefstal.

- Er wijzigingen aan het product zijn aangebracht of wanneer er sprake is van materiële schade, verkeerd gebruik, reparatie door een niet-geautoriseerde dealer, verkeerd onderhoud of wanneer de producten voor andere doeleinden zijn aangewend dan dat het product bedoeld is.

- Er sprake is van val-, vocht-, stoot- en/of drukschade.

Klacht of defect buiten garantie

Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kun je met een gegronde klacht bij ons terecht. Kun je redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren en is het gebrek aan het product buiten uw schuld om ontstaan, dan zullen wij het artikel (laten) repareren of vervangen. In alle gevallen bewaken wij de snelle afhandeling van de klacht.
 
Soms is het redelijk om een deel van de kosten zelf te betalen. Bijvoorbeeld als je het product een lange tijd op een normale manier hebt kunnen gebruiken en je dit door de reparatie langer kunt gebruiken. Of je hebt een product al lange tijd gebruikt en je krijgt een nieuw product. Als het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren we jou hier vooraf over. 

Suggesties | Service | Garantie | Techniek

Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur via onze klantenservice. Mediaboer.nl probeert altijd het hoogste niveau te behalen en uw suggesties zijn daarom altijd welkom. Onze missie is om u de hoogst mogelijke service te bieden en ervoor te zorgen dat u tevreden bent.


Klachten

Mediaboer.nl doet er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht een artikel, de service of de levering niet aan je verwachtingen voldoen neem dan zo snel mogelijk, na ontvangst van de bestelling, contact met ons op (0314-366781). U kunt natuurlijk ook een e-mail sturen naar info@mediaboer.nl

Wij zullen de klacht z.s.m mogelijk in behandeling nemen en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht te komen met een inhoudelijke reactie. 

Service informatie

Hieronder vindt u de telefoonnummers en webadressen van de witgoed fabrikanten:

Merk: Service nr: Onderdelen nr: Website:
           
AEG 0172-468300 0172-468300 website
Bauknecht 076-5306400 076-5306430 website
Beko 079-3637310   website
Bestron 073-6216335   website
Blomberg 079-3637310   website
Bosch 088-4244010 088-4244010 website
Candy 0900-9999109 0900-9999109 website
Delonghi 076-5233600 076-5233600 website
Dyson 020-5219890 020-5219890 website
Electrolux 0172-468550   website
Etna 0900-5550001   website
Exquisit 0314-362244 0314-362244 website
Fagor 0172-243355 0172-243355 website
General Electric 085-9020500   website
Hoover 0900-9999109 0900-9999109 website
Hotpoint 030-6692900 - website
Indesit 0900-2025254 030-6692900 website
ITHO 010-4278500 010-4278500 website
Krups 0318-582424 0318-582448 website
Küppersbusch 0900-3333331 0900-3333331 website
LG 0900-5435454 0900-5435454 website
Liebherr 0297-239955 0297-239966 website
Miele 0347-378888 0347-378880 website
Nilfisk 074-2500199   website
Philips 026-3193343   website
Samsung 0900-2020088 0900-2020088 website
Siemens 088-4244020 088-4244020 website
Solitaire 020-4303440 020-4303435 website
Teka 023-5656470 023-5656470 website
Zanussi 0172-468300 0172-468300 website